Softver za upravljanje dokumentima
Modul upravljanje dokumentima služi za sjedinjavanje poslovnih procesa s popratnim sadržajima na način da sva dokumentacija u poduzeću kola u elektroničkom umjesto papirnatom obliku. Sustav omogućava evidentiranje, sljedivost te jednostvano pretraživanje i pronalaženje dokumenata te njihovih priloga.
Struktura izbornika:
- Knjiga pošte
 - Upravljanje dokumentima (LDMS)
 - Sustav upravljanja dokumentima (SDMS)
 - Elektronička razmjena dokumenata (EDI)
 - Putni nalozi
 - Loko vožnja
 
Funkcionalnosti modula:
Osnovne funkcionalnosti:
- Definiranje grupa dokumenata, tipova dokumenata, organizacijskih jedinica prema hijerarhiji
 - Mogućnost samostalnog postavljanja i definiranja sustava
 - Definiranje prava pristupa dokumentima pojedinim korisnicima na dokumente prema pripadnosti pojedinoj organizacijskoj jedinici
 - Svrstavanje dokumenata u predmete na razini poslovne godine, pojedine grupe dokumenata ili tipa dokumenata
 - Autorizacija dokumenata u jednom ili više koraka autorizacije dokumenata od strane jednog ili više korisnika sustava
 - Automatska evidencija svih nastalih dokumenata iz ERP sustava Apross
 - Prilaganje dokumenata i datoteka neovisno o formatu datoteke
 - Pretraživanje dokumentacije prema nizu kriterija pretraživanja
 - Mogućnost unosa dokumenta u DMS sustav putem slikanja mobitelom
 - Integrabilnost i s drugim sustavima putem raznih načina integracije
 - Izvještavanje po svim paramterima koji se prate putem generatora izvještaja
 
Programska rješenja:
WebData:
- Sustav upravljanja dokumentima (Mobile)
 - DMS skener (Mobile)
 - Putni nalozi
 - Loko vožnja
 - Putni radni list
 - Refundacija po računima
 - Refundacija prijevoza
 - Putni nalozi (Mobile)
 - Loko vožnja (Mobile)
 
	        
                       
                              
                       
                    
                
