Softver za upravljanje dokumentima
Modul upravljanje dokumentima služi za sjedinjavanje poslovnih procesa s popratnim sadržajima na način da sva dokumentacija u poduzeću kola u elektroničkom umjesto papirnatom obliku. Sustav omogućava evidentiranje, sljedivost te jednostvano pretraživanje i pronalaženje dokumenata te njihovih priloga.
Struktura izbornika:
- Knjiga pošte
- Upravljanje dokumentima (LDMS)
- Sustav upravljanja dokumentima (SDMS)
- Elektronička razmjena dokumenata (EDI)
- Putni nalozi
- Loko vožnja
Funkcionalnosti modula:
Osnovne funkcionalnosti:
- Definiranje grupa dokumenata, tipova dokumenata, organizacijskih jedinica prema hijerarhiji
- Mogućnost samostalnog postavljanja i definiranja sustava
- Definiranje prava pristupa dokumentima pojedinim korisnicima na dokumente prema pripadnosti pojedinoj organizacijskoj jedinici
- Svrstavanje dokumenata u predmete na razini poslovne godine, pojedine grupe dokumenata ili tipa dokumenata
- Autorizacija dokumenata u jednom ili više koraka autorizacije dokumenata od strane jednog ili više korisnika sustava
- Automatska evidencija svih nastalih dokumenata iz ERP sustava Apross
- Prilaganje dokumenata i datoteka neovisno o formatu datoteke
- Pretraživanje dokumentacije prema nizu kriterija pretraživanja
- Mogućnost unosa dokumenta u DMS sustav putem slikanja mobitelom
- Integrabilnost i s drugim sustavima putem raznih načina integracije
- Izvještavanje po svim paramterima koji se prate putem generatora izvještaja
Programska rješenja:
WebData:
- Sustav upravljanja dokumentima (Mobile)
- DMS skener (Mobile)
- Putni nalozi
- Loko vožnja
- Putni radni list
- Refundacija po računima
- Refundacija prijevoza
- Putni nalozi (Mobile)
- Loko vožnja (Mobile)


