Softver za upravljanje dokumentima

Modul upravljanje dokumentima služi za sjedinjavanje poslovnih procesa s popratnim sadržajima na način da sva dokumentacija u poduzeću kola u elektroničkom umjesto papirnatom obliku. Sustav omogućava evidentiranje, sljedivost te jednostvano pretraživanje i pronalaženje dokumenata te njihovih priloga.

Struktura izbornika:

  • Knjiga pošte
  • Upravljanje dokumentima (LDMS)
  • Sustav upravljanja dokumentima (SDMS)
  • Elektronička razmjena dokumenata (EDI)
  • Putni nalozi
  • Loko vožnja

Funkcionalnosti modula:

Osnovne funkcionalnosti:

  • Definiranje grupa dokumenata, tipova dokumenata, organizacijskih jedinica prema hijerarhiji
  • Mogućnost samostalnog postavljanja i definiranja sustava
  • Definiranje prava pristupa dokumentima pojedinim korisnicima na dokumente prema pripadnosti pojedinoj organizacijskoj jedinici
  • Svrstavanje dokumenata u predmete na razini poslovne godine, pojedine grupe dokumenata ili tipa dokumenata
  • Autorizacija dokumenata u jednom ili više koraka autorizacije dokumenata od strane jednog ili više korisnika sustava
  • Automatska evidencija svih nastalih dokumenata iz ERP sustava Apross
  • Prilaganje dokumenata i datoteka neovisno o formatu datoteke
  • Pretraživanje dokumentacije prema nizu kriterija pretraživanja
  • Mogućnost unosa dokumenta u DMS sustav putem slikanja mobitelom
  • Integrabilnost i s drugim sustavima putem raznih načina integracije
  • Izvještavanje po svim paramterima koji se prate putem generatora izvještaja

Programska rješenja:

WebData:

  • Sustav upravljanja dokumentima (Mobile)
  • DMS skener (Mobile)
  • Putni nalozi
  • Loko vožnja
  • Putni radni list
  • Refundacija po računima
  • Refundacija prijevoza
  • Putni nalozi (Mobile)
  • Loko vožnja (Mobile)