Softver za upravljanje ljudskim resursima

Modul upravljanje ljudskim resursima je programsko rješenje za efikasno vođenje evidencije zaposlenika i evidencije radnog vremena.

Struktura izbornika:

  • Plaće
  • Ugovori o djelu
  • Autorski honorari
  • Kadrovska evidencija
  • Evidencija radnog vremena
  • Evidencija ulaza/izlaza
  • HR portal
  • Upravljanje studentima
  • Zapošljavanje
  • Evaluacija zaposlenika

Funkiconalnosti modula:

Osnovne funkcionalnosti

  • Praćenje osnovnih podataka o radniku
  • Automatska izrada dokumenata: ugovor o radu, rješenje o plaći, rješenje o godišnjem odmoru, odluka o promjeni radnog mjesta, te drugih dokumenata na temelju uzoraka
  • Obračun godišnjih odmora
  • Praćenje opreme koju je radnik zadužio
  • Praćenje povijesti promjena
  • Integrabinost s modulom “Plaće”
  • Integrabilnost s modulom “Evidencija radnog vremena”

Plaće

  • Olakšano obračunavanje plaća zaposlenika prema zadanim parametrima, uključujući osnovicu, dodatke, poreze, doprinose i druge obaveze
  • Korisnici mogu pratiti detalje o bruto i neto plaćama, iznosima na temelju radnog vremena, prekovremenih sati i drugih faktora
  • Omogućava generiranje i distribuciju platnih listi, praćenje troškova plaća po odjelima, te usklađivanje s poreznim i zakonskim propisima

Ugovori o djelu

  • Unos suradnika i svih pripadajućih podataka
  • Unos vrste ugovora sa svim pripadajućim podacima 
  • Unos poslova sa svim pripadajućim podacima
  • Automatska isplata na žiro račun suradnika
  • Automatska izrada i slanje JOPPD obrasca 
  • Automatsko knjiženje u glavnu knjigu s predefinirano postavljenom shemom knjiženja
  • Grupna izrada virmana, brisanje virmana, ručna korekcija virmana, rekapitulacija virmana, pregled virmana, ručni unos virmana po potrebi
  • Preračun iz bruto u neto i obratno (znači moguće unijeti ugovor u bilo kojem obliku, program automatski računa drugu stranu)
  • Pregled ugovora u generatoru izvještaja po svim mogućim kriterijima (kocke)

Autorski honorar

  • Unos suradnika i svih pripadajućih podataka
  • Unos vrste honorara sa svim pripadajućim podacima
  • Unos vrste poslova i vrste projekata sa svim pripadajućim podacima
  • Automatska isplata na žiro račun suradnika
  • Automatska izrada i slanje JOPPD obrasca
  • Automatsko knjiženje u glavnu knjigu s predefinirano postavljenom shemom knjiženja
  • Grupna izrada virmana, brisanje virmana, ručna korekcija virmana, rekapitulacija virmana, pregled virmana, ručni unos virmana po potrebi
  • Preračun iz bruto u neto i obratno (znači moguće unijeti ugovor u bilo kojem obliku, program automatski računa drugu stranu)
  • Pregled honorara u generatoru izvještaja po svim mogućim kriterijima (kocke)