Softver za upravljanje ljudskim resursima
Modul upravljanje ljudskim resursima je programsko rješenje za efikasno vođenje evidencije zaposlenika i evidencije radnog vremena.
Struktura izbornika:
- Plaće
 - Ugovori o djelu
 - Autorski honorari
 - Kadrovska evidencija
 - Evidencija radnog vremena
 - Evidencija ulaza/izlaza
 - HR portal
 - Upravljanje studentima
 - Zapošljavanje
 - Evaluacija zaposlenika
 
Funkiconalnosti modula:
Osnovne funkcionalnosti
- Praćenje osnovnih podataka o radniku
 - Automatska izrada dokumenata: ugovor o radu, rješenje o plaći, rješenje o godišnjem odmoru, odluka o promjeni radnog mjesta, te drugih dokumenata na temelju uzoraka
 - Obračun godišnjih odmora
 - Praćenje opreme koju je radnik zadužio
 - Praćenje povijesti promjena
 - Integrabinost s modulom “Plaće”
 - Integrabilnost s modulom “Evidencija radnog vremena”
 
Plaće
- Olakšano obračunavanje plaća zaposlenika prema zadanim parametrima, uključujući osnovicu, dodatke, poreze, doprinose i druge obaveze
 - Korisnici mogu pratiti detalje o bruto i neto plaćama, iznosima na temelju radnog vremena, prekovremenih sati i drugih faktora
 - Omogućava generiranje i distribuciju platnih listi, praćenje troškova plaća po odjelima, te usklađivanje s poreznim i zakonskim propisima
 
Ugovori o djelu
- Unos suradnika i svih pripadajućih podataka
 - Unos vrste ugovora sa svim pripadajućim podacima
 - Unos poslova sa svim pripadajućim podacima
 - Automatska isplata na žiro račun suradnika
 - Automatska izrada i slanje JOPPD obrasca
 - Automatsko knjiženje u glavnu knjigu s predefinirano postavljenom shemom knjiženja
 - Grupna izrada virmana, brisanje virmana, ručna korekcija virmana, rekapitulacija virmana, pregled virmana, ručni unos virmana po potrebi
 - Preračun iz bruto u neto i obratno (znači moguće unijeti ugovor u bilo kojem obliku, program automatski računa drugu stranu)
 - Pregled ugovora u generatoru izvještaja po svim mogućim kriterijima (kocke)
 
Autorski honorar
- Unos suradnika i svih pripadajućih podataka
 - Unos vrste honorara sa svim pripadajućim podacima
 - Unos vrste poslova i vrste projekata sa svim pripadajućim podacima
 - Automatska isplata na žiro račun suradnika
 - Automatska izrada i slanje JOPPD obrasca
 - Automatsko knjiženje u glavnu knjigu s predefinirano postavljenom shemom knjiženja
 - Grupna izrada virmana, brisanje virmana, ručna korekcija virmana, rekapitulacija virmana, pregled virmana, ručni unos virmana po potrebi
 - Preračun iz bruto u neto i obratno (znači moguće unijeti ugovor u bilo kojem obliku, program automatski računa drugu stranu)
 - Pregled honorara u generatoru izvještaja po svim mogućim kriterijima (kocke)
 
	        
                       
                              
                       
                    
                
