Sustav za upravljanje odnosima s kupcima
Modul upravljanje odnosima s kupcima je programsko rješenje koje omogućava upravljanje poslovnim partnerima kroz centralni sustav i web aplikaciju.
Jednostavno i intuitivno sučelje za korištenje te mogućnost brze navigacije kroz sustav kao i preglednost svih informacija na jednom mjestu (kontakti, zadaci, sastanci, pozivi, reklamacije, projekti, kampanje, itd.) Analiza poslovnih partnera i statistička izvješća prema svim mogućim aktivnostima i kriterijima.
Funkcionalnosti modula:
Osnovne funkcionalnosti
- Evidentiranje i upravljanje postojećim i potencijalnim klijentima, te svim prodajnim aktivnostima
- Integrabilnost poslovnih partnera sa ERP sustavom
- Evidencija kalendara aktivnosti, kao i prikaz svih aktivnosti dnevno, tjedno, mjesečno, godišnje
- Evidencija poslovnih prilika tj. praćenje poslovnih prilika od upita do realizacije
- Evidencija i upravljanje zadacima, dodjela zaposlenicima te praćenje izvršenja zadataka
- Evidencija i planiranje sastanaka
- Evidencija reklamacija i praćenje procesa rješavanja reklamacija
- Evidencija projekata vezanih za poslovnog partnera
- Evidencija kampanja tj. upravljanje marketinškim kampanjama, praćenje i analiza prikupljenih podataka
- Postavljanje upozorenja za određeni poslovni događaj ili planiranu aktivnost
- Praćenje povijesti promjena na poslovnim partnerima kao i ostalim aktivnostima u sustavu te mogućnost ispisa rekapitulacija iz svih pobrojanih aktivnosti
Programska rješenja
- Upravljanje poslovnim partnerima – Centralni sustav
- Upravljanje poslovnim partnerima – WEB
