Sustav za upravljanje odnosima s kupcima

Modul upravljanje odnosima s kupcima je programsko rješenje koje omogućava upravljanje poslovnim partnerima kroz centralni sustav i web aplikaciju.

Jednostavno i intuitivno sučelje za korištenje te mogućnost brze navigacije kroz sustav kao i preglednost svih informacija na jednom mjestu (kontakti, zadaci, sastanci, pozivi, reklamacije, projekti, kampanje, itd.)  Analiza poslovnih partnera i statistička izvješća prema svim mogućim aktivnostima i kriterijima.


Funkcionalnosti modula:

Osnovne funkcionalnosti

  • Evidentiranje i upravljanje postojećim i potencijalnim klijentima, te svim prodajnim aktivnostima
  • Integrabilnost poslovnih partnera sa ERP sustavom
  • Evidencija kalendara aktivnosti, kao i prikaz svih aktivnosti dnevno, tjedno, mjesečno, godišnje
  • Evidencija poslovnih prilika tj. praćenje poslovnih prilika od upita do realizacije
  • Evidencija i upravljanje zadacima, dodjela zaposlenicima te praćenje izvršenja zadataka
  • Evidencija i planiranje sastanaka
  • Evidencija reklamacija i praćenje procesa rješavanja reklamacija
  • Evidencija projekata vezanih za poslovnog partnera
  • Evidencija kampanja tj. upravljanje marketinškim kampanjama, praćenje i analiza prikupljenih podataka
  • Postavljanje upozorenja za određeni poslovni događaj ili planiranu aktivnost
  • Praćenje povijesti promjena na poslovnim partnerima kao i ostalim aktivnostima u sustavu te mogućnost ispisa rekapitulacija iz svih pobrojanih aktivnosti

Programska rješenja

  • Upravljanje poslovnim partnerima – Centralni sustav
  • Upravljanje poslovnim partnerima – WEB