Softver za upravljanje skladištem
Sustav upravljanja skladištem je programsko rješenje za praćenje skladišta prema skladišnim pozicijama. Ovaj program omogućuje optimizaciju skladištenja, precizno praćenje inventura, poboljšanje efikasnosti i smanjenje pogrešaka u procesu rada.
Sustav upravljanja skladištem sadrži tri modula:
1. Skladišno poslovanje
2. Sustav upravljanja skladištem
3. Terminal soft
Potencijalni korisnici modula:
- Distribucijske tvrtke
- Proizvodne tvrtke
- Maloprodaja/Veleprodaja
Funkcionalnosti modula:
Osnovne funkcionalnosti
- Definiranje skladišta i njihovih pozicija te praćenje skladišta prema skladišnim pozicijama
- Automatska priprema dokumentacije za ulaz ili izlaz robe (primke, otpremnice)
- Mogućnost automatske izrade izlaznog računa iz otpremnica u ERP sustavu (integriranost s ERP sustavom)
- Izrada dokumenta preskladištenja kojim se vrši premještanje na drugu poziciju u skladištu
- Otvaranje i vršenje inventura prema skladišnim pozicijama. Izvršavanje parcijalnih inventura, za dio robe ili dio skladišta
Skladišno poslovanje
- Inventure (na razne načine) i praćenje stanja
- Praćenje asortimana zaliha (maksimalna, minimalna, signalna zaliha)
- Sva dokumentacija (inventurni viškovi i manjkovi, interni prijenosi, međuskladišnice, interno zaduženje, interni prebačaj, povrat na skladište, nalog skladištu)
- Automatsko knjiženje svakog dokumenta
Robno i materijalno knjigovodstvo
- Dokumenti potrebni za zadužit i razdužit robu sa skladišta (međuskladišnice, početna stanja, zapisnici ulaz i izlaz, izdatnice, preklasifikacije)
- Mogućnost preknjiženja sa šifre na šifru artikla robe,
- Automatsko knjiženje svakog dokumenta
Terminal soft
- Programsko rješenje koje je programirano i primjenjuje se za ručne terminale odnosno barkod čitače koji koriste Windows
- Svrha je automatizirati tri osnovne funkcije: inventuru, proces zaprimanja robe i proces izdavanja robe
- Sinkronizacijom uređaj napuni sljedeće podatke artikala iz APROSS-a: šifra, barkod, naziv, kataloški broj, pozicija, atributi artikla
